Några tankar & åsikter…

NEW COMMENT…

Jag har haft – och har – lite problem med bloggandet… jag har använt för många etiketter och därför syns inte mina inlägg i reader. Jag har sju bloggar, så det blir lite komplicerat. Nu måste jag ta bort en mängd etiketter från alla inlägg och kommer så småningom att synas igen…

kontakt 058

Kommentarer till: "NEW COMMENT…" (4)

  1. En perfekt bild för dina mödor.

    • Eller hur…
      Jag har publicerat på alla sju bloggarna, och tagit bort etiketter på ca 40 bloggar… Det tar ändå sin lilla tid…

Kommentera

